środa, 24 lutego 2010

What do you think about steampunk?

Ogarneła mnie steampunkowa fascynacja! Steampunk to nurt który łączy ze sobą elementy epoki neo wiktoriańskiej i ery rewolucji przemysłowej. Ten oryginalny styl rozpoznamy po wkomponowanych w siebie składnikach zegarków, po kolczatkach, kluczach, wahadłach, skrzydłach. Zauważyłam, że steampunk staje się coraz bardziej polularny, szczególnie za granicą. Mi osobiście kojarzy się troche z modą gotycką.
To może na deser troche zdjęć? Większość pochodzi ze strony Etsy.com.




4 komentarze:

  1. Ciekawe, niektóre nawet sama bym mogła nosić. U nas pewnie usłyszymy o nich za kilka miesięcy ;)
    Co do pilatesu, to linków nie mam - mam płytę z jakiejś gazety ;/ Ale dziękuję Ci za Twój, chętnie spróbuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna biżuteria :). nie każdemu przypasuje, ale są perełki :).

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne te lancuszki ;D
    bede czesciej do Ciebie wpadac ! ;)
    licze na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna bizuteria! <3


    Ann z www.pinacoolada.blogspot.com
    - nowa notka.

    :*

    OdpowiedzUsuń