czwartek, 17 grudnia 2009

Troche inspiracji

Ostatnio zaczęłam szukać inspiracji na blogach zagranicznych i polskich. Strasznie mi się podobają projekty DIY, szczególnie własnoręcznie zrobione rockowe koszulki. Ale szukam i szukam, i nie mogę znaleźć jednej, typowej strony DIY gdzie są zamieszczane same takie ubrania. Znacie może jakąś? Może same tworzycie? Czekam na waszą pomoc! ;)
Z komputera wygrzebałam pare ostatnio znalezionych zdjęć z różnych szafiarskich blogów:


Przerobione zespołowe koszulki. Cudne!









Ta stylizacja jest jak narazie jedną z moich ulubionych. Podoba mi się ten skandynawsko-dziewczęcy klimat.

4 komentarze:

  1. Racja, teraz na ulicy co druga osoba w ramonesce, ja poczekam do wiosny.. ;) Dzięki za info.

    OdpowiedzUsuń
  2. ej mała; kiedy będzie nowa notka?; 3 Bo się już doczekać nie mogę;C trafiłaś w mój styl i jestem pod wrażeniem fotek, jakie znalazłaś w necie; c
    Pozdrawiam, Maja

    OdpowiedzUsuń